Ogłoszenia
Bez nienawiści i przemocy w sieci
„Bez nienawiści i przemocy w sieci” – konkurs na prezentację multimedialną dla klas I-III gimnazjum
REGULAMIN
- Konkurs ma charakter szkolny, jednoetapowy; przeznaczony jest dla uczniów klas I-III gimnazjum.
- Zadanie uczestnika polega na wykonaniu prezentacji multimedialnej na temat: „Bez nienawiści
i przemocy w sieci” w programie Power Point, zawierającej od 10 do 15 slajdów. - Prezentacja powinna zawierać następujące zagadnienia:
-Internet – droga nie tylko do nieograniczonej wiedzy, informacji i kontaktów, lecz również do dyskryminacji, łamania praw człowieka, agresji i mowy nienawiści;
-wolność wyrażania opinii a brak szacunku dla człowieka;
-prywatność a bezpieczeństwo – umiejętność korzystania z Internetu, w tym z portali społecznościowych;
- Konkurs trwa od 5 do 18 stycznia 2016r.
- Prace wykonane indywidualnie zostaną ocenione przez komisję konkursową.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 19 stycznia 2016r.
- Laureaci otrzymają dyplomy i nagrody, pozostali uczestnicy dyplomy i drobne upominki.
- Nauczyciele odpowiedzialni za konkurs: p. Katarzyna Fabrykowska, p. Joanna Wójcik.
Autor: I.R., dodano: 2016-01-06
Nienawiść - jestem przeciw!
„Bez nienawiści i przemocy w sieci” – konkurs w ramach ogólnopolskiego programu CEO na plakat dla klas IV- VI szkoły podstawowej
REGULAMIN
- Konkurs ma charakter szkolny, jednoetapowy; przeznaczony jest dla uczniów klas IV – VI szkoły podstawowej.
- Zadanie uczestnika polega na wykonaniu plakatu na temat: „Bez nienawiści
i przemocy w sieci” w formacie A3, dowolną techniką. - Plakat powinien odnieść się do następujących zagadnień:
-Internet – droga nie tylko do nieograniczonej wiedzy, informacji i kontaktów, lecz również
do dyskryminacji, łamania praw człowieka, agresji i mowy nienawiści;
-wolność wyrażania opinii a brak szacunku dla człowieka;
-prywatność a bezpieczeństwo – umiejętność korzystania z Internetu, w tym z portali społecznościowych;
- Konkurs trwa od 5 do 18 stycznia 2016r.
- Prace wykonane indywidualnie zostaną ocenione przez komisję konkursową.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 19 stycznia 2016r.
- Laureaci otrzymają dyplomy i nagrody, pozostali uczestnicy dyplomy i drobne upominki.
- Nauczyciele odpowiedzialni za konkurs: p. Katarzyna Fabrykowska, p. Joanna Wójcik.
Autor: I.R., dodano: 2016-01-06
Regulamin Powiatowego Konkursu Gazetek Szkolnch
Cele konkursu:
- promowanie działalności redakcji gazetek szkolnych;
- rozwijanie umiejętności dziennikarskich, polonistycznych, społecznych;
- możliwość wymiany doświadczeń między redakcjami gazetek;
- promowanie czytelnictwa.
II. Organizacja konkursu:
- Organizatorem Powiatowego Konkursu Gazetek Szkolnych z dodatkiem promującym czytelnictwo jest biblioteka szkolna Zespołu Szkół im. B. Prusa w Garnku.
- Konkurs trwa do 1 lutego 2016r. -termin nadsyłania prac.
III. Ogólne zasady konkursu:
- Konkurs polega na wyłonieniu najlepszej gazetki szkolnej na poziomie szkoły podstawowej lub gimnazjum.
- Kryteria oceny:
- oryginalność i dobór treści,
- różnorodność tematyki i form wypowiedzi dziennikarskiej,
- styl wypowiedzi, poprawność językowa i ortograficzna,
- opracowanie techniczne i szata graficzna - profesjonalizm formalny: strona tytułowa, wyczerpująca stopka redakcyjna, numeracja stron;
- Zainteresowane redakcje proszone są o przesłanie lub osobiste doręczenie do
Zespołu Szkół im. B. Prusa w Garnku (Zespół Szkół im. B. Prusa w Garnku, Garnek, ul. Szkolna 18, 42- 270 Kłomnice ) jednego numeru gazetki szkolnej z dodatkiem promującym czytelnictwo wydanego w roku szkolnym 2015/2016 oraz wypełnioną kartę zgłoszenia.
- Najlepsze zespoły redakcyjne otrzymają nagrody i dyplomy, a opiekunowie dyplomy uznania.
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 12 lutego 2016r.
- Laureaci konkursu zostaną poinformowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
IV. Uwagi końcowe
- Nadesłane gazetki nie podlegają zwrotowi.
- Zgłoszenie gazetek do Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem warunków niniejszego Regulaminu i oświadczeniem, że gazetka została wykonana osobiście przez uczniów i nie narusza praw osób trzecich.
- Autorzy prac wyrażają zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych (w tym fotografii w relacjach z finału konkursu) wyłącznie do potrzeb Konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 z późn. zm.)
- Informacji na temat konkursu udziela: p. Joanna Wójcik, joannawojcik76@go2.pl.
Autor: I.R., dodano: 2016-01-04
DYSKOTEKA ANDRZEJKOWA
W czwartek w dniu 26 listopada 2015 r. odbędzie sie w naszej szkole dyskoteka z okazji "Andrzejek".
poszczególne klasy bawic sie będą w następujących godzinach:
kl. I-III od godz. 16.00 do 18.00
kl. IV -VI od godz. 16.00 do 19.00
kl. VI, I-III gimnazjum od godz. 17.00 do 20.00
Serdecznie zapraszamy i życzymy udanej zabawy.
Autor: R.Ch., dodano: 2015-11-24
Zebranie z Rodzicami
Serdecznie zapraszamy na zebranie z rodzicami, które odbędzie się
19 listopada 2015r. (czwartek) o godzinie 17.00.
Autor: I.R., dodano: 2015-11-17
DZIEŃ OTWARTEJ SZKOŁY
Uprzejmie informujemy, że w dniu 3 listopada 2015r. - we wtorek w godzinach od 17 do 18 odbędzie się dzień Otwartej Szkoły.
Serdecznie zapraszamy Rodziców na konsultacje
z nauczycielami.
Autor: R.Ch., dodano: 2015-11-02
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35