SzkOła Podstawowa im. Bolesława Prusa w Garnku

Wycieczka w Bieszczady

W dniach 27.05 - 29.05.2019r. uczniowie Szkoły Podstawowej im. B. Prusa odbyli trzydniową wycieczkę w Bieszczady. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, następnie zwiedzaliśmy Centrum Sanoka: Zamek i krótki spacer po dziedzińcu i wieży zamkowej. Kolejnym punktem była Góra Sobień (rezerwat - ruiny średniowiecznego zamczyska). Następnie pojechaliśmy do Zagórza, gdzie znajduje się Droga Krzyżowa, galeria Bieszczadzkich artystów oraz Klasztor Karmelitów Bosych ruiny z wieżą widokową na rzekę San. Naszym miejscem noclegowym był Zamek w Lesku. Jest to obiekt mieszczący się w zabytkowym zamku z XVI w. wpisanym na listę zabytków, oferujący Gościom wyjątkową atmosferę w stylowych wnętrzach. Obiekt leży w centrum miasta, w zacisznej ulicy, w otoczeniu parku. Drugi dzień to górska wspinaczka z przełęczy Wyżnej na Połoninę Wetlińską do znanego schroniska Chatka Puchatka. Po wspinaczce czekały na nas Bieszczadzkie Drezyny Rowerowe. Trasa wynosiła 8 km w jedna stronę. Po wymagającym dniu wieczorem zorganizowaliśmy ognisko z kiełbaskami i wspólne zabawy integracyjne. Trzeci dzień to przede wszystkim rejs statkiem po Solinie, podziwianie widoków nad zaporą w Myczkowcach oraz drobne zakupy. Na koniec dnia zwiedzaliśmy Ośrodek Caritas w Myczkowcach (Centrum Kultury Ekumenicznej hektarowy park z 160 miniaturami cerkwi i kościołów drewnianych) Pełni wrażeń szczęśliwie wróciliśmy do domów!!!!!

Wróć

Copyright © 2010 - A.W.
zalecana przeglądarka - Internet Explorer v. 7.0
kopiowanie i nieautoryzowane wykorzystywanie materiałów umieszczonych w serwisie - zabronione